Ny layout, samme blogg

Ja, du er kommet rett. Nikolas my angel er atter igjen blitt til Hansenhuset. Velkommen inn. Håper du føler deg som hjemme...

onsdag 27. mai 2009

Travelt



Jeg hadde visst glemt hvor hektisk livet kan være. Kan ikke helt forstå at det skal gå an å leve i et slikt tempo.. Jeg som har vært vant de siste månedene til å ha all verdens tid til ettertanke og til å slappe av... Syns det går i ett om dagene.. Mandag måtte jeg bruke hele ettermiddagen på å vaske huset. Det så rett og slett ikke ut her. Kom hjem fra jobb og lagde middag og rett på vaskebøtta til utpå kvelden. I dag var det å spise, ut med hundene, dusje og på møte. Så kom en venninne over og hjalp meg med å drikke opp rødvinsflaska jeg hadde åpnet på lørdag. Og vips så var det natt..

I morgen. Da skal jeg gjøre ingenting.... Tror jeg... Var på gartneriet på jobb i dag og gjorde klart til plantesalget starter i neste uke. Uffamej det var skittent. Men det ble ryddig og rent.. Det er så utrulig fint i veksthusene nå, før salget starter. Fullt av blomster overalt så det riktig tyter ut av alle bordene... En fryd for en blomster- elsker.. Vanligvis pleier det å være litt sånn "stille før stormen" på denne tida, men folk blir mer og mer utålmodige og vi hadde mange kunder som var innom, til tross for at det liskom ikke er åpnet ennå.. Jeg husker tilbake for noen år siden. Da var det ingen som plantet noe før st.hans... Hm.. Disse klimaendringene... hehe.. Kan ikke si at jeg klager på akkurat det, da.. Men jeg tror ikke snø-faren er riktig over ennå, jeg...

2 kommentarer:

Kjell Henning sa...

Uff ja, det e et slit, og så måtte få PRÆSSA inn tid til den rødvinsflaska også, på toppen av alt. Livet e et stress altså :D Æ kjenne så altfor godt til det med den cognacflaska som bare skrike etter å bli tømt, he he.

Det va no ellers skikkelig sjofelt at ikke guttungen fikk lov til å oppleve engelsk pub mens dokker var der. Det kan jo være skadelig, faktisk. No e han jo bare NØDT til å reise tilbake, straks han fylle atten, helt på egenhånd, å finne ut ka han gikk glipp av.

Masse klem fra
lillebror og Jim

Siv Elin sa...

Hehe.. Å ingen kan komme å si at du ikke har tadd skade av å ha vært i skottland så lenge, haha... Mtp pub besøkan som uteblei i London handla det mer om at det faktisk ikke sømme sæ at foreldran drikk sæ full sammen med en 15 åring. Selv om 15 åringen ikke drikk anna enn cola... Litt ansvar har man faktisk for ka slags grenser man ønske å sette og ha i forhold til det..

Tiltross for rødvinen så har det vært vanskelig å senke skuldran. Men dagen i dag har vært bedre.
Have fun;)