Ny layout, samme blogg

Ja, du er kommet rett. Nikolas my angel er atter igjen blitt til Hansenhuset. Velkommen inn. Håper du føler deg som hjemme...

onsdag 4. mars 2009

Ferdig


Var på formannskapsmøte i dag. Det var egentlig ganske greit. Det er jo en arena der Nikolas aldri har vært med i "bildet", så det var greit. Tok en runde på Storslett etterpå og sjekka ut shopping- alternativene. Men det var bare penger å spare alle steder. Heldigvis. Kjente på det når jeg var på tur hjem at det hadde vært mer enn nok for en dag. Hadde egentlig bare lyst å gjemme meg. Men men. Sånn vil det vel være en stund fremover. Måtte levere Jim sin sykkel på service etter å ha lirket meg nedover til møtet med den i dag tidlig. Ikke var det brems, girene funket ikke, det var så vidt hjulene gikk rundt og styret var helt merkelig. Utrulig at ikke Jim har klagd, men-men. Nå blir det forhåpentligvis bedre. De måtte sannsynligvis bestille noen deler..

Gutta dro på tur i dag til fjellandsbyen for å stå på ski. Tenkte det skulle være fint å være alene, men kjente det var nokså trasig i ettermiddag.. Godt var det at søster Bente kom på overnatting med familien. De skal videre på vinterferie i morgen, og da kommer gutta mine hjem igjen.

Ble ikke så mange nye endringer på den ferdige layouten fra i dag tidlig. Jeg ble egentlig nokså fornøyd. Har laga den med utgangspunkt i en mal fra www.ourblogtemplates.com. Mye styr og frem og tilbake før jeg fikk den installert og kunne begynne med å gjøre den mer personlig. Men jeg fikk det til tilslutt. Litt som matematikk, egentlig. Forferdelig irriterende helt til man får det til, og da er det bare gøy(geeek!) Har fått litt dilla etter at jeg fant ut litt mer om html. Brukt noen dager med å prøve ut ulike farger, bakgrunns mønster og header, til Johns store frustrasjon. Det går litt tid foran PCn, for å si det sånn. Men nå er det iallefall ferdig for denne gang. Finner vel snart ut noe annet å drive med. Neste prosjekt er forresten å lage forslag til vedtekter til PH-organisasjonen vi er i ferd med å dra i gang. Jeg har meldt meg som frivillig til å hjelpe til med oppstart og organisering. Vi har planlagt stiftelsesmøte i slutten av mars, eventuelt helga etter påske. Så får vi se om vi klarer å få med oss nok folk på møtet til at vi kan få kommet i gang..

1 kommentar:

Kjell Henning sa...

Heia sis, kjempeflott layout, selv om den andre også var fin tar den her det hele ut av det som var, om du skjønne. Virkelig godt å se.
Også kjempeflott at du har starta veien tilbake til "normalen" igjen og bynt å involvere dæ igjen.
Kanskje du kunne bynne som Bloglayouter og ta saftig betalt, IDE, HÆ :-) E jo tynt med jobba om dagen og e jo utrulig ka man kan tjene nån krona på.
Iallefall, utrulig fint å se at lillesøster e i støtet igjen.
Godklæm fra lillebror og Jim