Ny layout, samme blogg

Ja, du er kommet rett. Nikolas my angel er atter igjen blitt til Hansenhuset. Velkommen inn. Håper du føler deg som hjemme...

torsdag 5. mars 2009

Spor i snøen




Det er så fint å gå på tur i skogen på denne tiden. Lyset er tilbake og livet i skogen er synlig igjen. Hadde med med meg kameraet i dag da jeg og Dina var på tur. Det var egentlig litt for sent, for sola hadde rukket å gå ned, men jeg fikk tatt noen bilder, såvidt..


De første par årene etter at vi flyttet hit hadde vi ofte haren på besøk i "hagen"(det var før jeg fikk noe hage å snakke om, da). Den var så søt der den kom på besøk med sine små... Deretter kom en periode med mye rev, og ingen hare var å se. Og nå, etter at vi har fått så mange naboer, så holder den seg vel helst i skogen. Men i dag så jeg mange harespor faktisk.. Det var litt koselig. Selv om mange kanskje tenker at haren ikke er så hyggelig å ha i hagen så er den jo så søt at man kan nesten ikke la vær å like den..

Hmmm. hvem der?? En liten pust i bakken??





Ekorn i skogen...










Og mus.. (Tror jeg...?)

Ingen kommentarer: