Ny layout, samme blogg

Ja, du er kommet rett. Nikolas my angel er atter igjen blitt til Hansenhuset. Velkommen inn. Håper du føler deg som hjemme...

søndag 8. mars 2009

Jeg er bekymret

Jeg er så bekymret for en liten PH-venn som bor i Sverige.. Han er på sykehuset med lungebetennelse for tredje gang på noen måneder. Den siste e-posten fra mammaen var ikke så positiv.. Jeg håper håper håper han skal bli bedre snart.. Lille gullet. Det er så ubegripelig at det skal være så mye trist som skjer på en gang... Mammaen har vært så god for meg etter at Nikolas døde.. Så godt å kunne ha fått dele tanker med en som kjenner til hva man har gått igjennom. Nå håper jeg bare for alt i verden at de ikke trenger å oppleve det som vi har opplevd de siste 6 ukene.. Kjære.. Vit at jeg tenker på deg og dine hele tiden...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tak min ven..
Du er også meget värdifuld for mig ! Tak at du tänker på os..

Kirsten

Teddybear sa...

Siv please let your friend know I am praying for Linus. My the strength of the Lord be with your family and theirs as well. Love Deb.