Ny layout, samme blogg

Ja, du er kommet rett. Nikolas my angel er atter igjen blitt til Hansenhuset. Velkommen inn. Håper du føler deg som hjemme...

onsdag 4. mars 2009

Ny layout-igjen

Ja, så var det på tide å endre igjen. Plutselig syntes jeg det ble så svart og trist. Kanskje et tegn på at man har tatt et steg videre?? Vel uansett. Den er fortsatt under bearbeidelse, men regner med den er ferdig i løpet av kvelden en gang. Nå må jeg visst løpe for å rekke møtet... Ha tålmodighet med meg...

Thanx...

4 kommentarer:

Hildemor sa...

Så fin den nye sia blei..ble så gla da æ såg d for æ tenkte at nu hadde du kmt dæ litt videre..men så kjenne æ at d gjør så vondt likevel..han va en sånn fin liten gutt.Men m alt den gleden han spredde så e d mangemange gode stunda å minnes,spesielt m en fin og koselig blogg....Godt å høre at du engasjere dæ så mye i hageforberedelsan,kanskje våren kmr litt fortere da ;)
God klem.

Trude sa...

Så hærlig!! Mitt første inntrykk var: VÅR!!! Noe med fargene på layouten, syns den var frisk og fin og bærer bud om en ny "start" om man kan si noe sånnt. (Håper du skjønner hva jeg mener...???) Godt å høre at du føler deg litt bedre, iallefall litt oftere enn tidligere. Har så lyst å sende deg en god KLEM...men hvordan skulle nå DET gått til??? hihi

Siv Elin sa...

Var godt å få litt friskere farger når sola skinner så fint der ute og snøen tiner og renner av taket..

Lula Burlesque sa...

Liker den nye layouten kjempe godt, og er så enig med Trude- den sa VÅR!! :) Og det er så godt å høre at ting er litt lettere iblandt nå...
Jeg leser bloggen din hele tiden, selv om jeg ikke skriver her. Og jeg tenker så masse på dere hele tiden, det skal du vite..og John og Jim. :)
Gleder meg til påska å se dere igjen.

Mange mange varme klemmer