Ny layout, samme blogg

Ja, du er kommet rett. Nikolas my angel er atter igjen blitt til Hansenhuset. Velkommen inn. Håper du føler deg som hjemme...

torsdag 5. mars 2009

Uforberedt


Det er så utmattende og strevsomt.. Enkelte dager kjenner jeg kommer til å bli forferdelig tunge. Kjenner det alt ifra jeg står opp. Andre dager kjennes fine. Som i dag. Gikk en lang tur med Dina. Hadde fotoapparatet med, og vi hadde en fin vindfull tur. Friskt. Jeg kom hjem og tenkte jeg måtte finne noe å lage til middag, så jeg kikka i fryseskapet. Der var det jo selvsagt over-fullt, så for å finne frem tok jeg noen av de halvfulle barnemat glassene etter Nikolas og kastet dem i søpla. Det var ingenting som tilsa at det skulle være vanskelig i det hele tatt, men i det jeg lukker skapdøra og kikker inn i fryseren igjen, så sprut-hyler jeg og må sette meg.. Alle minnene om middag og lunch og alle stundene på kjøkkenet sammen.. Jeg var helt uforberedt på min egen reaksjon. Det ender med at jeg må plukke glassene ut av søppel skapet(heldigvis hadde jeg lagt ny søppelpose, så det var rent) og legge dem tilbake i fryseskapet.. Det er nokså slitsomt; å ikke kjenne seg selv mer...

1 kommentar:

Teddybear sa...

Siv I am sorry for not keeping up on your blog. I wish I could go for a walk with you in the snow, I am glad you and Dina were able to get out for some alone time together.

I am still praying for you during this time. Seeing little pieces of Nikolas from time to time has got to be very hard. I am comforted knowing you do have some good days. My prayers continue, Love Deb.