Ny layout, samme blogg

Ja, du er kommet rett. Nikolas my angel er atter igjen blitt til Hansenhuset. Velkommen inn. Håper du føler deg som hjemme...

mandag 3. november 2008

sliten liten mann

Nikolas has hadd en slitsom natt og en slitsom dag så langt. Vi har gitt ham tre doser med morfin. Heldigvis har det hjulpet ham litt sånn at han har fått sove.Han fikk en dose i går kveld, en i natt og en i 9 tiden i dag. . Han har brukt lang tid på å komme seg når han får metningsfallene sine, og har egentlig ikke vært så mye over 85 når han var våken i formiddag heller. Han har vært veldig sliten,og har bare villet være på armen. Så jeg begynner å bli lang i armene. Nå sovnet han, da. Metninga har falt til 61. Og det er ikke noe som har skjedd før, at han faller så mye når han sover... Jeg liker ikke utviklinga... Vi sendte avlastninga hjem. Forsøkte å gi ham til henne, men da bare gråt han. Så det orker vi ikke utsette ham for. Fortsatt feber rundt 38. Ikke spesielt forkjøla. Bare litt tett i nesen innimellom, men det har han vært hele tiden, så jeg tror egentlig ikke det har noen sammenheng. Vet ikke. Tror det må ha noe med sykdommen å gjøre dette. Feber i hytt og pine... jaja.. Jim er hjemme fra skolen i dag i og med at Nikolas var så dårlig i morrest.. Jeg hadde lyst til at han skulle være hjemme og jeg tror Jim syntes det var greit og...

Ingen kommentarer: