Ny layout, samme blogg

Ja, du er kommet rett. Nikolas my angel er atter igjen blitt til Hansenhuset. Velkommen inn. Håper du føler deg som hjemme...

fredag 7. november 2008

Til Riksen.

Så var det klart. Vi drar med ambulansefly fra sørkjosen på tirsdag...

Huff. har jeg gjort det rette nå da... hvordan blir dette for Nikolas. Nye runder med smerter og ubehag og nedsatt livskvalitet...?

Jeg er så redd. For hvordan dette kommer til å påvirke Nikolas. For flyturen, for sykehusoppholdet, for reisa hjem igjen, for at jeg ikke kan være sammen med Jim og Nikolas samtidig gjennom dette.. For nedturen dersom det ikke blir noe av denne behandlingen, eller at det ikke virker...

9 kommentarer:

Trine Stenersen sa...

Heisann:)
Trur nok dere gjør rett no, husk at all vanlig medisin har vært eksperimentell en gang...Ingenting bør være uprøvd for din egen sjelefreds skyld. Alt som muligens kan hjelpe er verdt å forsøke! Vi håpe,håpe og ønske,ønske at noe skal kunne hjelpe.Tenke masse på dokker.
Klem fra Trine, Eirik og John Håkon

Anonym sa...

Kanskje kan vi om noen år se tilbake på dagen i dag og tenke at det va da alt snudde. Tenk om dokker om noen år kan fortelle nikolas at dokker aldri ga opp håpet, prøvde alt og til slutt fant frem til den behandlinga som virka.. E så spent! Kommer til oslo på tirsdag, kommer på besøk på sykehuset onsdag el torsdag. Stor klem

Lula Burlesque sa...

herregud så spennanes... æ trur nok dåkker gjør det rette, man skal ha trua på det vettu. Selv om det kan være vanskelig å se lyset i enden av tunnelen. Og e enig med Trine, ingenting bør være uprøvd.

Masse lykke til. Og tenke på dåkker hele tia, alle sammen.

Masse klem fra M.

Anonym sa...

Heisann!
Jeg støtter meg til det de andre har skrevet her, alt er verdt å forsøke. Ønsker dere masse lykke til, skal fortsette å tenke på dere.
Klæm fra Cecilie.

Kjell Henning sa...

Heia sis.
Skjønne så godt ka som går gjennom hodet på dæ/dokker etter en sånn beslutning men det e helt nødvendig å prøve. Og Nikolas har vist sæ å ha en riktig jernvilje og humør som e en god hjelp.
Det har jo vært mange veldig tunge stunda i tia som har gått og om det her kan hjelpe så må det forsøkes. Han e jo under oppsyn hele tia så de gå nok bra skal du se.
Tenke masse på dokker.
Stoor godklem fra lillebror og Jim.

Anonym sa...

hei Siv..som mor skjønner jeg ditt dilemma og tanker på begge guttene,men jeg er sikker på at Jim som er så stor,forstår meget godt at du må reise til Oslo og la Nikolas få denne sjansen,stol på det at det du gjør er riktig..jeg stiller meg i rekken med alle de gode ønskene,håpet kan ingen ta fra oss...masse lykke til i Oslo,du gjør ditt aller beste,det gjelder dere alle sammen..sender en varm klem med Nikolas på reisa til Oslo..God reise.
Hilsen Gunn i Tromsø

Anonym sa...

Hei :)
Håpe virkelig og ber om at dette skal være starten på Nikolas sitt og dåkkers nye liv!
Ønske dåkker all mulig lykke!
Klem fra Eva

Anonym sa...

Hei.
Jeg er helt enig i det alle de andre også mener og tror.Men jeg skjønner godt din bekymring og uro.Han er det kjæreste du har(og Jim Da),og man vil jo så veldig gjerne at de skal ha det så godt som mulig.
Ut ifra situasjonen synes jeg også dere gjør rett.Ingenting må være uprøvd.Stå på.
Tenker på dere masse.
Klem fra Linda.

Trude sa...

Stå på kjære Siv Elin. Ønske dåkker alt godt på turen og håpe det vise sæ at det her kan hjelpe Nikolas. Krysse fingran for dåkker!!!! Masse gode tanka fra mæ.